ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺗﻮﺻﻴﻒ ﺩﺧﺘﺮ ﻳکی اﺯ اﻗﻮاﻡ ﺑﺮای برادرم : ﻗﺪﺵ اﻧﺪاﺯﻩ ﺧﻮﺩﺗﻪ ، ﻫﻴﻜﻠﺸﻢ ﺷﺒﻴﻪ ﺧﻮﺩﺗﻪ ، ولی ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ ! ﺧﺐ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﺷﺪ ﺑﭽﻪ . . .
فک و فامیله داریم ؟

#########################################

امروز بابا بزرگم زنگ زده خونه با من صحبت میکنه !
یهو برگشت بهم گفت : نمیدونم چی شده تازگی ها خیلی آشغال شدی !
من : جان ! چی کار کردم مگه ؟
میگه: کاری نکردی عزیزم زنگ زدم به موبایلت آشغال بود !
من
فک و فامیله داریم ؟

#########################################

پسر خاله ۵ ساله ام برداشته گوشی ۶۰۰ تومنی باباشو انداخته تو آکواریوم !
من
میگم چرا گوشیو انداختی اونجا ؟
میگه انداختم تا ماهی ها با مامانشون حرف بزنن !
من
ماهی ها
فک و فامیله داریم ؟

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: